Кльоба, Л. Г.2012-01-302012-01-302010Кльоба Л. Г. Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю / Л. Г. Кльоба // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 315–320. – Бібліографія: 11 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11394Розглянуто роль і значення маркетингових аспектів вдосконалення управління та підвищення ефективності банківської діяльності в умовах складної конкурентної боротьби. Запропоновано рекомендації стосовно активізації банками маркетингу партнерських відносин, розроблення і впровадження інноваційних продуктів та використання технологій управління відносин із клієнтами. The role and importance of marketing aspects of good governance and increase efficiency of banking in a difficult competition. The recommendations concerning the intensification of bank marketing partnerships, developing and implementing innovative products and technologies to use customer relationship management.uaбанкклієнти банкумаркетинг партнерських відносинмаркетинговий підхідперсональний менеджербанківський інноваційний продуктCRM-системаbankbank customersmarketing partnershipsmarketing approacha personal managerbank product innovationCRM - systemМаркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю