Шарчук, Т. В.2009-09-072009-09-072008Шарчук Т. В. Інформаційне та аудиторське забезпечення реалізації стратегії логістичного обслуговування клієнта / Т. В. Шарчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 285–293. – Бібліографія: 11 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/811Забезпечення досягнення стратегічних цілей вимагає відповідних інформаційних технологій та оригінальних методик логістичного аудиту. Визначені особливості інформаційного забезпечення для впровадження стратегії обслуговування клієнта та специфіки логістичного аудиту в підприємствах сервісу. The strategic aims in business require the proper information technologies and original methods of logistic audit. In this article author research IT methods of analyze, implement, and development of customer service strategies, logistic audit methods in business of service.Інформаційне та аудиторське забезпечення реалізації стратегії логістичного обслуговування клієнтаArticle