Захарчин, Г. М.2014-02-062014-02-062013Захарчин Г. М. Розвиток соціального партнерства та організаційної культури між суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності / Г. М. Захарчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 27–32. – Бібліографія: 14 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23183Висвітлено основні аспекти розвитку соціального партнерства та організаційної культури між суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності. Запропоновано напрями активізації практики соціального партнерства. Виділено сфери бізнесу та процедурні схеми, в яких простежується специфіка типів культур. Наголошено на необхідності формування інтеркультурної комунікативної компетенції. The basic aspects of social partnership and organizational culture between the subjects of foreign economic activity. Directions active practice of social partnership. Highlight areas of business and procedural schemes, which traced the specific types of crops. The necessity of forming intercultural communicative competence.uaсоціальне партнерствосоціально відповідальний бізнесорганізаційна культуракрос культурні відмінностісоціальні стандартиінтеркультурна комунікативна компетенціязовнішньоекономічна діяльністьsocial partnershipsocially responsible businessorganizational culturecross cultural differencessocial standardsintercultural communicative competenceforeign tradeРозвиток соціального партнерства та організаційної культури між суб’єктами зовнішньоекономічної діяльностіDevelopment of social partnership and organizational culture between economic agentsArticle