Боєнко, О. Ю.2020-06-052020-06-052018-11-252018-11-25Боєнко О. Ю. Риси сучасного бренду в контексті задоволення психологічних потреб споживачів / О. Ю. Боєнко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 24–26.978-966-941-235-5https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/5153924-26ukРиси сучасного бренду в контексті задоволення психологічних потреб споживачівConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Боєнко О. Ю., 20183Boienko O. Yu. Rysy suchasnoho brendu v konteksti zadovolennia psykholohichnykh potreb spozhyvachiv / O. Yu. Boienko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 24–26.