Мазур, І. Р.Бочко, О. Ю.2020-10-012020-10-012018-11-302018-11-30Мазур І. Р. Націленість маркетингу на покоління Z / І. Р. Мазур, О. Ю. Бочко // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 241–242. — (Маркетинг в структурі управління підприємством в умовах цифрової економіки).978-966-941-274-4https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54275241-242ukНаціленість маркетингу на покоління ZConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Mazur I. R. Natsilenist marketynhu na pokolinnia Z / I. R. Mazur, O. Yu. Bochko // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 241–242. — (Marketynh v strukturi upravlinnia pidpryiemstvom v umovakh tsyfrovoi ekonomiky).