Бущак, Г. А.2012-02-142012-02-142011Бущак Г. А. Розробка тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду / Г. А. Бущак // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 8–12 жовтня 2011 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 99–104. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11497Тестування має ряд важливих переваг. Ці переваги існують лише при дотриманні технології розробки тестів. Підсумкове тестування сприяє більш повній і гармонійній реалізації дидактичних принципів. Тестове оцінювання навчальних досягнень студентів виконує функцію відслідковування структури знань студентів, що дозволяє удосконалювати зміст окремих тем та методи їх викладання.Testing has several important advantages. These benefits exist only if the technology development test. Final testing contributes to a more complete and harmonious implementation of didactic principles. Test evaluation of educational achievements of students serves as tracking students' knowledge structure that allows to improve the content of individual topics and methods of teaching.uaтестдидактичні принципирепрезентативність тестуструктура знань студентаtestdidactic principlerepresentative teststudent knowledge structureРозробка тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвідуArticle