Стадницький, Ю. І.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Стадницький Ю. І. Регіональний маркетинг в стратегії соціально- економічного розвитку Українських Карпат / Ю. І. Стадницький // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 440–444. — (Логістичне та маркетингове управління).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55502Регіональний маркетинг може і повинен зайняти вагоме місце в стратегії соціально-економічного розвитку Українських Карпат. Регіональний маркетинг повинен розробити комплекс заходів та інструментів, що забезпечують інформування потенційних інвесторів про привабливість регіону для розміщення підприємств і формування позитивного іміджу території, її престижу.Regional marketing can and should take a powerful place in strategy of social and economic development of the Ukrainian Carpathian mountains. Regional marketing should develop a complex of actions and tools which provide informing potential investors on appeal of region for accommodation of the enterprises and formation of positive image of territory, her prestige.440-444ukРегіональний маркетинг в стратегії соціально- економічного розвитку Українських КарпатArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Стадницький Ю. І., 20055339.138Stadnytskyi Yu. I. Rehionalnyi marketynh v stratehii sotsialno- ekonomichnoho rozvytku Ukrainskykh Karpat / Yu. I. Stadnytskyi // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 440–444. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).