Хадріан, П.2009-09-042009-09-042008Хадріан П. Вплив глобалізації на вигляд маркетингового аудиту / П. Хадріан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 738–744. – Бібліографія: 12 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/674Ідентифіковано п’ять сфер маркетингового аудиту, з якими матимуть справу в 21-му сторіччі компанії. Перша – глобалізація маркетингового аудиту. Характер і контекст маркетингового аудиту потрібно розширити, щоб гарантувати належну оцінку маркетингових дій у глобальному масштабі. Різносторонність і темп змін глобально змушують компанії проаналізувати їх позиції в термінах різних аспектів дій, приймаючи різні підходи, критерії оцінки і процедури. Заявлено, що будь-яка глобальна компанія, можливо, здійснює його дії завдяки існуванню глобального оточення ринку і умовам, що змінюються. Currently, five areas of marketing audit are identified to be dealt with in the 21st century. The first is globalisation of the marketing audit. The character and scope of the marketing audit should be broadened to ensure a proper assessment of marketing activities on a global scale. The versatility and pace of changes in globally make companies analyze, on a continuous basis, their position in terms of different aspects of operations, adopting different approaches, assessment criteria and procedures. It may be stated that any global company may carry out its operations thanks to the existence of the global market environment and its changing conditions.Вплив глобалізації на вигляд маркетингового аудитуArticle