Гайдук, А. Б.Hayduk, A. B.2020-03-192020-03-192005-03-012005-03-01Гайдук А. Б. Популяризація національної історико-культурної спадщини як стратегічний напрям розвитку туризму та фактор створення конкурентних переваг у туристичному регіоні / А. Б. Гайдук // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес. — С. 95–99.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47409Визначено роль та місце фактора історико-культурного потенціалу регіону у формуванні ефективної регіональної туристичної політики, а також вплив цього фактора на створення конкурентних переваг в туристичному регіоні. Обґрунтовується необхідність використання інструментів менеджменту туристичних регіонів, зокрема запровадження політики дахової марки як складової продуктової політики регіону. На основі іноземного досвіду розробляються рекомендації щодо використання різноманіт-них профілів туристичного регіону для створення палітри брендів в системі “дахової” марки.The article refers to the important role of the region historical and cultural potential in developing an effective regional politics for tourism, and the influence of this factor on creating competitive advantages. It proves the need of using management instruments in tourism regions, particularly the “umbrella branding” involvement as a part of productive regional politics. As a matter of international experience the recommendations are provided on the use of different profiles of tourism region in order to create variety of brands in the umbrella branding system.95-99ukкритерії туристичної індустріїсоціальний критерійекономічний критерійекологічний критерійсоціалізаціяекологізаціяінформатизаціязбутова політикамаркетинг турис-тичного регіону“дахова” марка регіонуПопуляризація національної історико-культурної спадщини як стратегічний напрям розвитку туризму та фактор створення конкурентних переваг у туристичному регіоніPopularization of the national historical and cultural heritage as a way of developing tourism and a factor of creating competitive advantages in tourism regionArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Гайдук А. Б., 20055338.48Hayduk A. B. Popularization of the national historical and cultural heritage as a way of developing tourism and a factor of creating competitive advantages in tourism region / A. B. Hayduk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 531 : Arkhitektura. Arkhitektura i turystychnyi biznes. — P. 95–99.