Гамола, О. Є.Коруд, В. І.Рендзіняк, С. Й.Hamola, O.Korud, V.Rendzinyak, S.2019-05-072019-05-072017-03-282017-03-28Гамола О. Є. Використання елементів проблемного навчання під час вивчення електротехніки / О. Є. Гамола, В. І. Коруд, С. Й. Рендзіняк // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Електроенергетичні та електромеханічні системи. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 870. — С. 111–115. — (З досвіду експлуатації).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44875Розглянуто можливість впровадження елементів проблемного навчання при вивченні теорії електричних кіл. Запропоновано методику проведення лабораторного практикуму в комп'ютеризованій лабораторії з теорії кіл, яка використовує проблемні ситуації. Такий підхід підвищує ефективність навчального процесу, сприяє глибшому засвоєнню теоретичного матеріалу.The article is considering the introduction of elements of problem-based learning in the study of theory electrical circuits. The proposed technique of laboratory workshop implemented in a computerized laboratory on the theory of electrical circuits that uses the problematic situation. This approach increases the effectiveness of learning, promotes a deeper theoretical material study.111-115ukпроблемне навчанняосвітадидактикааварійний режимнеробочий режимлабораторна роботагібридна лабораторіяфізичний експериментвіртуальний експериментproblem-based learningeducationdidacticemergency modeopen-circuitlaboratory workhybrid laboratoryphysical experimentvirtual experimentВикористання елементів проблемного навчання під час вивчення електротехнікиUse of problem-based learning while studying electrical engineeringArticle© Національний університет „Львівська політехніка“, 2017© Гамола О. Є., Коруд В. І., Рендзіняк С. Й., 20175371.32Hamola O. Use of problem-based learning while studying electrical engineering / O. Hamola, V. Korud, S. Rendzinyak // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Elektroenerhetychni ta elektromekhanichni systemy. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 870. — P. 111–115. — (Operating experience).