Greta, М.Otto, J.2014-02-262014-02-262013Greta М. Важливість шведських грантів для створення маркетингу карпатського єврорегіону / М. Greta, J. Otto // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 54–61. – Bibliography: 22 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23668The content of the paper is the functioning of the Euro-regional structure in the integration structure of the European Union. Euroregions can influence the course of the integration process by influence on cross-border and inter-regional cooperation, and in the country of origin on cooperation with various socio-economic entities. To fulfill their role they need to "break through" and promotion. And this paper discussed the use of aid funds for promotion. Аналізується функціонування Єврорегіональної структури у структурі інтеграції Європейського Союзу. Єврорегіони можуть впливати на хід інтеграційних процесів, впливаючи на транскордонне та міжрегіональне співробітництво, а також у країні походження на співпрацю з різними соціально-економічними суб'єктами. Для виконання цієї ролі вони повинні "прорватися" і просунути себе. Описано використання коштів з фондів допомоги для просування.enEuroregionStructural Fundseuroregional marketingЄврорегіонструктурні фондиєврорегіональний маркетингThe importance of swiss grants for creation of the carpathian euroregion marketingВажливість шведських грантів для створення маркетингу карпатського єврорегіонуArticle