Вовк, НаталіяДаниляк, Ольга2017-06-292017-06-292017Вовк Н. Інформаційно-рекламне представлення діяльності громадських організацій / Наталія Вовк, Ольга Даниляк // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 185–186. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38371The article analyzes the modern means of promotion of public organizations. Presented characteristics of two such tools: advertising through social networks and the use of commercial advertising printed products.uaгромадська організація (ГО)соціальні мережірекламарекламно-поліграфічна продукціяІнформаційно-рекламне представлення діяльності громадських організаційArticle