Чухрай, А. І.2015-01-142015-01-142012Чухрай А. І. Онтологія поняття “бізнес-модель” підприємства / А. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 94–103. – Бібліографія: 12 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25824Розглянуто питання онтології поняття “бізнес-модель” підприємства. Систематизовано наукові підходи зарубіжних і вітчизняних авторів до трактування поняття бізнес-моделі підприємства. Окреслено характер і основні компоненти “бізнес-моделі” та виявлено взаємозв’язок між бізнес-моделлю, стратегічним набором і ключовими компетенціями підприємства. The article is deals with the ontology of business model of enterprise. The author had systemized scientific approaches of foreign and domestic authors to the definition of business model of enterprise. He had identified the nature and main components of “business model” and had revealed the relationship between the business mode, strategic set and core competencies of the enterprise.uaбізнес-модельдинаміка ринкового середовищастійкі конкурентні перевагицінність для споживачівринкова вартість підприємстваbusiness modelthe dynamics of the market environmentsustainable competitive advantagesvalue for consumersthe market value of the enterpriseОнтологія поняття “бізнес-модель” підприємстваOntology of definition of enterprise’s “business model”Article