Хром’як, Й. Я.Слюсарчук, Ю. М.Цимбал, Л. Л.Цимбал, В. М.2014-01-282014-01-282013Когнітивні технології та їх особливості у менеджменті й маркетингу / Й. Я. Хром’як, Ю. М. Слюсарчук, Л. Л. Цимбал, В. М. Цимбал // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2013. – № 767 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 75–82. – Бібліографія: 25 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22830Когнітивні технології, такі як когнітивний менеджмент чи когнітивний маркетинг, є сучасним напрямом науки і практики. Такі технології передбачають особливі підходи до ухвалення управлінських рішень, маркетингових досліджень поведінки споживача тощо. Проаналізовано когнітивні технології загалом, а також когнітивний менеджмент та когнітивний маркетинг. Cognitive technologies such as cognitive management or cognitive marketing is modern science and practice direction. They meen using special ways for management decisions, market research of consumer’s behavior ets. The article contains analysis of the cognitive technologies as hole, the cognitive management and the cognitive marketing as well.uaкогнітивні технологіїNBIC-конвергенціякогнітивний менеджменткогнітивний маркетингповедінка споживачасоціальні комунікаціїcognitive technologiesNBIC-convergationcognitive managementcognitive marketingconsumer’s behavioursocial communicationsКогнітивні технології та їх особливості у менеджменті й маркетингуCognitive technologies and their features in the management and in the marketingArticle