Герасимчук, В. Г.2015-01-142015-01-142012Герасимчук В. Г. Планування маркетингу: від визначення цілей до бюджетування / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 104–111. – Бібліографія: 9 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25820Наголошується на необхідності раціонального поєднання ринкових інструментів з використанням методів планування у веденні бізнесу. Розкрито сутність і місце плану маркетингу в системі управління об’єктом господарювання. Увага зосереджена на розбіжностях в трактуванні економічних категорій “планування маркетингу”, “стратегічне маркетингове планування”, “управління маркетингом”. Охарактеризовано принципи, на яких базується процес маркетингового планування. Досліджено методи планування маркетингової діяльності на підприємстві. Розглянуто процес бюджетування маркетингу. It is marked on the necessity of rational combination of market instruments with the use of methods of planning in doing business. Essence and place of marketing plan are exposed in control system by the object of ménage. Attention on divergences in interpretation of economic categories of “planning of marketing”, “strategic marketing planning”, “management marketing” is accented. Principles on that the process of the marketing planning is based are described. The methods of planning of marketing activity are investigational on an enterprise. The process of budgeting of marketing is considered.uaбюджетуваннязатратимаркетингметодиплануванняпринципистратегіяуправлінняbudgetingexpensesmanagementmethodsplanningprinciplesstrategyПланування маркетингу: від визначення цілей до бюджетуванняPlanning of marketing: from determination of aims to budgetingArticle