Петрушкевич, ЗояМина, Жанна2023-04-252023-04-252020-05-212020-05-21Петрушкевич З. Значення рекламної діяльності бібліотек на сучасному етапі / Зоя Петрушкевич, Жанна Мина // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 112–113. — (Документознавство та інформаційна діяльність у системі сучасних наукових досліджень).978-966-941-464-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58400The abstracts characterize the advertising and information presentation of the socio-cultural library at the present stage. Emphasis is placed on the fact that nowadays it is important to show the activities of libraries. It is emphasized that at present it is difficult to imagine a world without advertising.112-113ukрекламабібліотекакористувачіпослугисистемаресурсЗначення рекламної діяльності бібліотек на сучасному етапіConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20202Petrushkevich Z. Znachennia reklamnoi diialnosti bibliotek na suchasnomu etapi / Zoia Petrushkevich, Zhanna Mina // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — P. 112–113. — (Dokumentoznavstvo ta informatsiina diialnist u systemi suchasnykh naukovykh doslidzhen).