Антонюк, Г. Д.2010-05-262010-05-262007Антонюк Г. Д. Інтерактивне навчання як модель міжкультурної комунікації / Г. Д. Антонюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 586 : Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – С. 11–15. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3624У пропонованій роботі з точки зору лінгвометодики розглядаються проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі. Зазначається, що основу вивчення іноземних мов становить спілкування, яке розгладається в площині особистісної взаємодії (інтерактивності). Завдяки інтерактивності сучасний урок іноземної мови можна розглядати як модель міжкультурної комунікації, що в умовах полікультурного простору є важливим і актуальним. This article treats the most urgent problems of foreign language teaching from linguo-ethodological point of view. It focuses on the process of teaching as a personal interaction. Due to its interactional nature a foreign language lesson is regarded as a model of cross-cultural communication, which has a great importance within the polycultural space in modern world.uaІнтерактивне навчання як модель міжкультурної комунікаціїArticle