Бурак, Мар’яна2016-06-132016-06-132015Бурак М. Лінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземною / Мар’яна Бурак // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 96–97. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33168The study is dedicated to the analysis of teaching writing in a foreign language. Communicating ideas in a foreign language, i.e. Ukrainian, appears to be one of the most complex activities incorporating all the speech skills: reading, speaking, listening and writing. Discourse analysis of academic writing proves the necessity of introducing samples of official papers writing into the language-teaching process at the Beginner level.uaмовленнєва діяльністьуміння та навичкидокументний дискурслінгводидактичний аспектсоціокультурний аспектЛінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземноюArticle