Березко, ОлександрЗуб, Христина2013-09-172013-09-172013Березко О. Особливості реклами наукових заходів у системі World Wide Web / Олександр Березко, Христина Зуб // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 246–247. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20828We consider the modern methods of online advertising as well as the peculiarities of applying these methods to academic event marketing.uaWWWрекламаонлайн рекламаівент маркетингконтекстна рекламапозиціонування веб-сайтівсоціальні мережіОсобливості реклами наукових заходів у системі World Wide WebArticle