Ткачук, В. І.Біляковський, І. Є.2010-12-272010-12-272010Ткачук В. І. Вентильний двигун для приводу коліс трамваю з низькою посадкою / В. І. Ткачук, І. Є. Біляковський // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2010. – № 671 : Електроенергетичні та електромеханічні системи. – С. 102-108. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6910Запропоновано вентильний реактивний двигун з ємнісними буферами енергії для приводу коліс трамваю з низькою посадкою, який за механічною та регулювальними характеристиками може успішно конкурувати з тяговими колекторними двигунами за вищої надійності і меншого об’єму активної частини. The Switched Reluctance Motor of direct current with the parallel buffer of energy is offered for the wheels drive to the tram with the low landing. Speed-torque and regulation characteristic allow an engine successfully to compete with traction collector engines. They have higher reliability and less volume of active part.uaвентильний реактивний двигунтяговий колекторний двигунВентильний двигун для приводу коліс трамваю з низькою посадкоюArticle