Дорош, О. І.2012-08-242012-08-242012Дорош О. І. Особливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінності / О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 211–218. – Бібліографія: 24 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13891Наголошено на визначній функції орієнтування фірм на споживача. Описано сутність поняття “споживча цінність”, особливості до- та післякупівельного оцінювання та отримання споживачем цінності з товарів. The key role of the firm’s customer orientation is stressed. The essence of the term “consumer value”, specific of the pre- and post-purchase product evaluation and value production by the consumers are described.uaорієнтація на споживачівспоживча цінністьоцінювання цінностіcustomer orientationconsumer valuevalue estimationОсобливості орієнтації підприємств на надання найвищої споживчої цінностіOrientation on the superior consumer value productionArticle