Ковалик, С. Б.2017-03-132017-03-132000Ковалик С. Б. Цінова політика нафтопереробних підприємств у системі маркетингу / С. Б. Ковалик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 384 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 121–125. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36402Розглянуто відмінність між поняттями “ціноутворення” та “цінова політика” в умовах ринку. Наведено фактори, які впливають на цінову політику підприємства, основні етапи реалізації цінової політики нафтопереробних підприємств у системі маркетингу. The distinction between the pricing and pricepolitik conceptions in the market’s conditions are considered in this article. A determinations which influence on pricepolitik of factory are indicated. The principal stages of pricepolitik realization of oil and gas factory in the marketing system are stated.uaЦінова політика нафтопереробних підприємств у системі маркетингуArticle