Prynko, M.2017-01-112017-01-112016Prynko M. Specialities of using marketing mix by professional organizations / M. Prynko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2016. – № 848. – С. 116–122. – Bibliography: 30 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34941А lot of foreign and Ukrainian scholars analyze role of nonprofit organizations in modern civil society. However, there is lack of literature about nonprofit organizations marketing in such developing countries as Ukraine. Marketing strategies and appropriate tools, that are the most commonly used in business sphere, in most cases, need to be adapted for using by nonprofits. We suggest NGO classification based on their spheres of influence. In particular, we suggest classifying them into such groups: professional, universal, charity and volunteer organizations. This article analyses specialities of using marketing mix by professional organizations. Ролі некомерційних організацій в сучасному громадянському суспільстві присвячені праці багатьох зарубіжних та вітчизняних вчених. Однак, існує дуже мало літератури щодо маркетингу некомерційних організацій в країнах, що розвиваються. Маркетингові стратегії та відповідний інструментарій, що найчастіше використовується в бізнес середовищі, як правило, потребують адаптації для використання некомерційними організаціями. Ми пропонуємо класифікацію НГО на основі сфери впливу. А саме, ми пропонуємо поділяти їх на фахові (професійні), універсальні, благодійні та волонтерські. В даній статті аналізуються особливості застосування маркетингового комплексу саме фаховими (професійними) організаціями.enmarketingmarketing mixnonprofit organizationsprofessional organizationsмаркетингкомплекс маркетингунекомерційні організаціїфахові (професійні) організаціїSpecialities of using marketing mix by professional organizationsОсобливості застосування комплексу маркетингу фаховими (професійними) організаціямиArticle