Мних, О. Б.Іванова, Д. О.2012-11-282012-11-282012Мних О. Б. Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств / О. Б. Мних, Д. О. Іванова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 137-145. – Бібліографія: 13 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/16024Проаналізовано особливості функціонування машинобудівної промисловості України, структуру витрат машинобудівних підприємств, розглянуто перспективи зменшення витрат за рахунок впровадження ресурсоощадних заходів та маркетингових інструментів. Визначено чинники ринкового середовища, які змінюють структуру операційних витрат, і доведено актуальність впровадження інноваційних технологій. The features of operation of machine-building industry of Ukraine, the cost structure of machine-building enterprises, Perspectives reduce costs by introducing energy-saving measures and marketing tools. The factors of market environment that alter the structure of operating costs and prove the relevance of innovative technologies.uaресурсозбереженнямашинобудівні підприємстваефект масштабуінноваціїмаркетингresourcemachine-building enterpriseseconomies of scaleinnovationthe marketingСтратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємствStrategic marketing role in politics resource saving and to ensure economies of scale machine-building enterprisesArticle