Pavlenko, I. G.2015-01-232015-01-232014Pavlenko I. G. The importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel services / I. G. Pavlenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 779 : Проблеми економіки і управління. – С. 84–91. – Bibliography: 11 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26085A complex of hotel product promotion is reviewed, the distribution of responsive group of consumers in the relationship marketing is characterized; stages, models of behavioral responses of buyers and the formation of communication goals are specified in the article. Розглянуто комплекс просування готельного продукту, охарактеризовано розподіл контактної аудиторії при маркетингу взаємовідносин, зазначено стадії, моделі поведінкових реакцій покупців та формування комунікаційних цілей.enhotelcommunicationpolicycustomerrelationship marketingresponsive group of consumersготелькомунікаціяполітикаспоживачмаркетинг взаємовідносинконтактна аудиторіяThe importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel servicesЦінність клієнта при формуванні маркетингової політики комунікацій на ринку готельних послугArticle