Пилипчук, В. П.Данніков, О. В.Іваська, І. М.2016-12-262016-12-262016Пилипчук В. П. Діагностика товарного ринку в умовах глобалізації вітчизняного бізнесу / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков, І. М. Іваська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2016. – № 846. – С. 132–141. – Бібліографія: 10 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34874Метою цього дослідження є розроблення методології вивчення глобалізації бізнесу загалом, а також окремих її аспектів, пов'язаних з інформаційно-комунікативними проблемами вітчизняного бізнесу, на тлі посилення кризових явищ в економіці країни. Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку товарного ринку в умовах глобалізації вітчизняного бізнесу. Предметом дослідження є методично-прикладні питання діагностики товарного ринку та аналізу макроекономічних показників щодо масштабу впливу кризових явищ на економіку України. Об'єктом дослідження є процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності суб’єктів господарювання, які працюють на вітчизняному та глобальних товарних ринках, з урахуванням особливостей підвищеного ризику. The aim of this study is to develop a methodology for studying the globalization of business as a whole, and its individual aspects related to information and communication problems of the domestic business amid increasing crisis in the economy. Formation of system of anti-crisis measures, as a catalyst for the commodity market development in the context of globalization of the domestic business. The subject of the research are methodological and applied questions of the commodity market diagnosis and analysis of major macroeconomic indicators of the scale of the impact of the crisis on the Ukrainian economy. The object of research is the process of clarifying the strategic direction of marketing activity of business entities operating in the domestic and world commodity markets, allowing for the increased risk.uaстратегія розвиткуфактори ситуаційного впливудеіндустріалізаціяполітичнаекономічнасоціальна кризамаркетингова стратегіятоварний ринокринок збутусоціально-економічний розвитокмакроекономічні показникидепресіяконкурентні перевагивтеча капіталудепопуляціяглобалізаціяантикризові заходисировинний тип аграрної економікинауковийвиробничий потенціалкорпоративно-соціальна відповідальністьdevelopment strategysituational factors influencede-industrializationpoliticaleconomicand social crisismarketing strategycommodity marketsales marketsocio-economic developmentmacroeconomic indicatorsdepressioncompetitive advantagescapital flightdepopulationglobalizationanti-crisis measuresraw type of agrarian economyresearchproduction potentialCorporate and Social ResponsibilityДіагностика товарного ринку в умовах глобалізації вітчизняного бізнесуDiagnostic product market in the context of globalization of domestic businessArticle