Смалей, О.Smalej, O.2018-05-172018-05-172017-06-202017-06-20Smalej O. Styles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysis / O. Smalej // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 863. — С. 295–299.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41241Предметом статті є способи прийняття рішень про купівлю молодими людьми. Аналітична інформація ґрунтується на анкетному опитуванні із використанням методу випадкової вибірки. Дослідження порівнює дві групи покупців: з покоління Z та з покоління Y. Дослідження показало існування відмінностей поміж групами у чотирьох з десяти величинах аналізованих споживацьких рішень.The subject of the present article is consumer decision-making styles of young persons. The analysis is based on a questionnaire using the technique of random survey. The study compares two groups of buyers – consumers from generation Z and consumers from generation Y. The analysis reveals the existence of differences between the groups in four out of ten dimensions of analyzed consumer decisions.295-299enпокоління Yпокоління Zмолоді споживачіповедінка споживачівспособи прийняття споживацьких рішеньZ generationY generationyoung consumersconsumers behaviourconsumer’s decision-making stylesStyles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysisСпособи прийняття рішень про купівлю представниками покоління Z та покоління Y – порівняльний аналізArticle©Національний університет “Львівська політехніка”, 2017© Смалей О., 20175658Smalej O. Styles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysis / O. Smalej // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 863. — P. 295–299.