Гаращук, ОленаКуценко, Віра2018-03-132018-03-132017-11-212017-11-21Гаращук О. Теоретико-методологічні підходи до моделювання інноватики в компетентно-орієнтованому навчальному процесі вищої освіти / Олена Гаращук, Віра Куценко // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 48–52.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39769Аналізується стан підготовки кадрів у вищій школі. Обґрунтовується необхідність активного впровадження в навчальний процес інноватики, компетентно-орієнтованого підходу. Підкреслюється необхідність підвищення якості підготовки кадрів, використовуючи при цьому модульні, інноваційні технології. Обґрунтовуються шляхи покращення інноваційного потенціалу вищої школи.The state of personnel training in higher education is analyzed. The necessity of active introduction in the educational process of innovation, a competent-oriented approach is substantiated. It emphasizes the need to improve the quality of training, using modular, innovative technologies. The ways of improving the innovative potential of higher education are justified.48-52ukінноватикамоделюваннякомпетенціяосвітавища школаосвітні технологіїкритеріїсистемний підхідinnovationmodelingcompetenceeducationhigher schooleducational technologiescriteriasystem approachТеоретико-методологічні підходи до моделювання інноватики в компетентно-орієнтованому навчальному процесі вищої освітиConference Abstract© Національний університет «Львівська політехніка», 2017© Олена Гаращук, Віра Куценко, 2017537.014.5330.341.304.4Harashchuk O. Teoretyko-metodolohichni pidkhody do modeliuvannia innovatyky v kompetentno-oriientovanomu navchalnomu protsesi vyshchoi osvity, Olena Harashchuk, Vira Kutsenko, Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 9-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 21–23 listopada 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka, 2017. — pp. 48–52.