Пімкіна, КатеринаМарковець, Олександр2016-06-172016-06-172016Пімкіна К. Використання систем сервісної підтримки Help Desk в органах місцевої влади / Катерина Пімкіна, Олександр Марковець // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 192–193. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33371In the article the Нelp Desk service, its main components, the level of support and options to improve the performance information resources of local authorities.uaHelp DeskAlfrescoсервісна підтримкаоргани місцевої владиінформаційний ресурс органу місцевої владиEnterprise Сontent Managementсистема управління інформаційними ресурсамиВикористання систем сервісної підтримки Help Desk в органах місцевої владиArticle