Стефанович, Т. О.2014-10-302014-10-302013Стефанович Т. О. Тематичний кросворд як інтерактивний засіб вивчення термінології навчальної дисципліни / Т. О. Стефанович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 775 : Інформатизація вищого навчального закладу – С. 35–38. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24742Проаналізовано доцільність застосування кросвордів у навчальному процесі вищої школи. Розглянуто особливості створення кросворду за допомогою модуля JCross програми Hot Potatoes та проблеми його інтеґрації у Moodle. Effectuality of crossword using in higher education is analyzed. Features of Hot Potatoes JCross application for the crossword generation and problems of its integration with Moodle are under consideration.uaкросвордтермінологіявища школаHot PotatoesMoodlecrosswordterminologyhigher educationHot PotatoesMoodleТематичний кросворд як інтерактивний засіб вивчення термінології навчальної дисципліниArticle