Кльоба, Л. Г.2020-06-052020-06-052018-11-252018-11-25Кльоба Л. Г. Цифровий маркетинг – інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства / Л. Г. Кльоба // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 127–128.978-966-941-235-5https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51645127-128ukЦифровий маркетинг – інструмент підвищення ефективності діяльності підприємстваConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Кльоба Л. Г., 20182Kloba L. H. Tsyfrovyi marketynh – instrument pidvyshchennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva / L. H. Kloba // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 127–128.