Коваль, З. О.2020-04-152020-04-152016-04-142016-04-14Коваль З. О. Застосування економіко-математичних методів в оцінюванні ефективності маркетингової стратегії підприємств / З. О. Коваль // Управління економічними процесами на макро- і мікрорівні: проблеми та перспективи вирішення : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених, 14–15 квітня 2016 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. — С. 83. — (Управління операційною, інвестиційною та фінансовою діяльністю суб’єктів господарювання).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/4870383ukЗастосування економіко-математичних методів в оцінюванні ефективності маркетингової стратегії підприємствConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20161Koval Z. O. Zastosuvannia ekonomiko-matematychnykh metodiv v otsiniuvanni efektyvnosti marketynhovoi stratehii pidpryiemstv / Z. O. Koval // Upravlinnia ekonomichnymy protsesamy na makro- i mikrorivni: problemy ta perspektyvy vyrishennia : materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii molodykh vchenykh, 14–15 kvitnia 2016 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2016. — P. 83. — (Upravlinnia operatsiinoiu, investytsiinoiu ta finansovoiu diialnistiu subiektiv hospodariuvannia).