Куньч, ЗорянаРуденко, Стефанія2023-05-022023-05-022018-06-012018-06-01Куньч З. Особливості вивчення риторики як дисципліни вільного вибору студента / Зоряна Куньч, Стефанія Руденко // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 219–220. — (Психологічна та педагогічна компоненти документно-інформаційної діяльності).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58832The article deals with the current problem of the specificity of students' free choice study. Rhetoric as a science and art of effective and expedient communication is often chosen by students of different specialties, so there are certain features of the teacher's work in the "team" student groups. The problem points of this work are analyzed and their ways of overcoming are outlined.219-220ukриторикадисципліна вільного вибору студентакомунікативна компетентністьнавички комунікаціїінтерактивні методи навчанняОсобливості вивчення риторики як дисципліни вільного вибору студентаConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Kunch Z. Osoblyvosti vyvchennia rytoryky yak dystsypliny vilnoho vyboru studenta / Zoriana Kunch, Stefaniia Rudenko // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo : materialy 7-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 17–19 travnia 2018 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2018. — P. 219–220. — (Psykholohichna ta pedahohichna komponenty dokumentno-informatsiinoi diialnosti).