Покровецька, МаріяФедушко, Соломія2023-04-252023-04-252020-05-212020-05-21Покровецька М. Популяризація діяльності туристичних компаній за допомогою інтернет-реклами / Марія Покровецька, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 61–62. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).978-966-941-464-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58370The article considers the information support of travel agencies through advertising. The classification and features of tourist advertising are described. Attention is paid to methods of popularization of advertising on the Internet.61-62ukінформаційне забезпеченнятуристична рекламаособливостіінтернетрекламапросуванняПопуляризація діяльності туристичних компаній за допомогою інтернет-рекламиConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20202Pokrovetska M. Populiaryzatsiia diialnosti turystychnykh kompanii za dopomohoiu internet-reklamy / Mariia Pokrovetska, Solomiia Fedushko // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — P. 61–62. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).