Черкес Р. Б.2009-09-142009-09-142007Черкес Р. Б. Рекламна стратегія банку як інструмент розширення спектра клієнтської бази та підтримки його іміджу / Р. Б. Черкес // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 606 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 446–450. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/1715Розглянуто особливості рекламної підтримки банківських послуг з метою підвищення конкурентоспроможності та захоплення банком максимального сегменту ринку. Узагальнено рекламні заходи у конкретну дієву програму для досягнення поставлених цілей перед банківською установою. Обґрунтовано доцільність проведення рекламної стратегії банку за мінімально можливих затрат з максимальним залученням клієнтів і створенням позитивного іміджу, водночас запропоновано напрямки її вдосконалення. Paculiarities of advertising suport of banker’s services are observated with the aim to increase competitive and capture maximally segment of the market. Advertising measures are generalized in concrete effective programme for the achievement in setting aims in bank’s institution. The expediency of holding advertising strategy of bank under the condition of minimal expenses with maximal attraction of clients and creating positive image is based. Straight of advertising strategy is offered for further improvement.Рекламна стратегія банку як інструмент розширення спектра клієнтської бази та підтримки його іміджуArticle