Сиглова, С. Б.2020-03-302020-03-302000-02-292000-02-29Сиглова С. Б. Вплив товарного асортименту на формування цінової політики підприємства / С. Б. Сиглова // Вісник Державного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000. — № 390 : Логістика. — С. 123–126.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48012Розглядається взаємозв’язок, який існує між товарною політикою, логістикою збуту та ціновою політикою підприємства. Увага зосереджена на тому, як регулювання ціни та вибір оптимальної цінової політики залежить від товарного асортименту підприємства.123-126ukВплив товарного асортименту на формування цінової політики підприємстваArticle© Сиглова С. Б., 20004Sihlova S. B. Vplyv tovarnoho asortymentu na formuvannia tsinovoi polityky pidpryiemstva / S. B. Sihlova // Visnyk Derzhavnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Derzhavnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2000. — No 390 : Lohistyka. — P. 123–126.