Косар, Н. С.Марущак, О. Я.2012-11-142012-11-142011Косар Н. С. Концепція соціально-відповідального маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємства / Н. С. Косар, О. Я. Марущак // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 р., присвяченої 45-річчю Інститутуту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 67–68. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15900uaКонцепція соціально-відповідального маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємстваArticle