Лаганін, В. О.Лаганін, В. В.2018-11-152018-11-152002Лаганін В. О. Маркетингові стратегії та інструменти на ринку послуг мобільного зв’язку / В. О. Лаганін, В. В. Лаганін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 214–219. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43092Представлені характеристики і параметри ринку мобільного зв’язку України, проаналізовані специфіка та тенденції його розвитку. Проведено аналітичний огляд особливостей реалізації маркетингових стратегії та інструментів, котрі використо-вуються операторами мобільного зв’язку України. Подані рекомендації, щодо перспектив розвитку досліджуваного ринкового сегменту. The characteristics and parameters of mobile communication market in Ukraine are submitted. Specifity and tendencies of its development are analysed. The investigation of realization of marketing strategy and tools used by the operators of mobile communication of Ukraine is carried out. The offers on prospects of development of this market segment are given.ukМаркетингові стратегії та інструменти на ринку послуг мобільного зв’язкуArticle© Лаганін В. О., Лаганін В. В., 2002214-219658.8 + 338.47