Алєксєєв, І. В.Ольшанська, М. В.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Алєксєєв І. В. Маркетинг інноваційних трансформацій підприємств / І. В. Алєксєєв, М. В. Ольшанська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 3–7. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55435Розглядаються особливості застосування маркетингу в дослідженнях щодо інтеграції та кооперування підприємств.This article devoted for marketing search to integration and cooperation of undertakings.3-7ukМаркетинг інноваційних трансформацій підприємствArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005©Алєксєєв І. В., Ольшанська М. В., 20055336Alieksieiev I. V. Marketynh innovatsiinykh transformatsii pidpryiemstv / I. V. Alieksieiev, M. V. Olshanska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 3–7. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).