Назар, ТокарМина, Жанна2023-04-252023-04-252020-05-212020-05-21Назар Т. Інформаційне забезпечення соціальної реклами: проблеми та перспективи / Токар Назар, Жанна Мина // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 178–179. — (Соціальні комунікації).978-966-941-464-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58438This article describes social advertising as an important phenomenon in society that raises current issues. You can also see foreign experience in this area and assess the main problems in Ukraine.178-179ukнеурядова організаціясоціальна рекламамодельЗМІтренінгінформаціяІнформаційне забезпечення соціальної реклами: проблеми та перспективиConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20202Nazar T. Informatsiine zabezpechennia sotsialnoi reklamy: problemy ta perspektyvy / Tokar Nazar, Zhanna Mina // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — P. 178–179. — (Sotsialni komunikatsii).