Лялюк, А. М.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Лялюк А. М. Державне регулювання маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / А. М. Лялюк // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 376–380. — (Логістичне та маркетингове управління).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55489Подано аналіз двох відомих моделей управління маркетингової діяльності; обґрунтовано необхідність формування моделі маркетингової діяльності, орієнтованої на інтереси суспільства; запропоновано розподіл функцій і складових управління маркетингової діяльності вищих навчальних закладів на макро- і мікрорівні.The article revels the analysis of the existing management models of marketing activity of the higher educational establishment; the necessity of forming of management models oriented toward the society interests has been substantiated; the division of functions and constituent of the management into macro- and micro-levels has been offered.376-380ukДержавне регулювання маркетингової діяльності вищих навчальних закладівArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Лялюк А. М., 20055339.138371.2(477)Lialiuk A. M. Derzhavne rehuliuvannia marketynhovoi diialnosti vyshchykh navchalnykh zakladiv / A. M. Lialiuk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 376–380. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).