Tarasiuk, LiudmylaLishchyna, Valerii2015-04-222015-04-222013Tarasiuk L. Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market / Liudmyla Tarasiuk, Valerii Lishchyna // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 210–211. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 2 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27154The article deals with the necessity of corporative culture formation of higher educational establishments in conditions of educational services transfomation to the needs of market economy.encorporative culturehigher educational establishmentidentificationcorporative identityvaluesstandards of behaviordevelopment strategy of higher educational establishmentCorporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services marketArticle