Ступак, І. О.2012-02-102012-02-102010Ступак І. О. Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками / І. О. Ступак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 453–457. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11463Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента конкурентної стратегії фірми. In the article the essence of relationships with suppliers based on the concept of marketing communication are covered and the stages of choosing a supplier are described. The focus is on the process of forming partnerships with suppliers, as part of competitive strategy.uaпостачальникстратегіямаркетинг взаємодіїстратегічне управлінняуправління постачаннямрroviderstrategymarketing collaborationstrategic managementsupply managementСтратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальникамиArticle