Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
5 results
Search Results
Item Відеолекція в навчальному процесі: психолого-педагогічні особливості підготовки(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Бущак, ГалинаЗастосування новітніх інформаційних технологій, на які опираються активні методи навчання, веде до активізації пізнавальної діяльності студентів. Об’єктом нашого дослідження є така сучасна форма навчання як відеолекція та особливості її впровадження в навчальний процес. Підвишення ефективності навчального процесу за допомогою відеолекцій. Психологічні бар’єри з боку викладачів на впровадження відеолекцій в навчальний процес. The use of new information technologies, which oppose active learning methods, leads to cognitive activity of students. The object of our study is this modern form of training as video lecture and especially its implementation in the educational process. Why train teachers to develop video lectures and video courses. What arise the psychological barriers teacher’s on develop and record video lectures.Item Підсумковий тестовий контроль з гуманітарної дисципліни в системі ОpenTest: аналіз досвіду(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Бущак, ГалинаКонтроль знань студентів є важливим етапом в навчальному процесі. За умови правильно складених тестів, знання, вміння і навички студентів відображаються в успішності виконання контрольних тестових завдань. Основні етапи роботи викладача з програмою тестування. Особливості організації тестування. Статистичний аналіз результатів тестування та структура знань студентів. Контроль знань в програмі OpenTest - це один з можливих способів підвищення ефективності перевірки знань студентів та продуктивності праці викладача. Monitoring of student learning is an important step in the learning process. If properly drawn up tests knowledge and skills students are displayed in the success of the control tests . Computer program testing knowledge OpenTest designed for current and final evaluation of student learning . The main stages of the program of teacher testing. Features of testing. Statistical analysis of the results and the structure of students' knowledge. Control knowledge in program OpenTest - is to increase testing efficiency and productivity student teacher.Item Особливості особистісної тривоги у курців(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Банковський, Ігор; Бущак, ГалинаThe problem of anxiety in people in today's society is very variable current topic. The world is a common tendency of getting rid of anxiety through cigarettes. However, in this report, this myth is not only refuted but also it is proved the relationship between smoking and anxiety levels. The aim of our study is to draw attention to relationship between smoking and anxiety personality. This topic is important, because most people do not suspect that this habit does not reduce anxiety and increase it. Our target audience – are young people who are choosing between a cigarette and a healthy lifestyle.Item Можливості віртуального навчального середовища та навчальні стилі студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Бущак, ГалинаОсобливості дистанційного навчання та можливості cупроводу навчального процесу у віртуальному середовищі на основі платформи Moodle. Характеристики навчальних стилів студентів в контексті теорії Д.Колба (D.Kolb). Аналіз навчальних стилів та переважаючих етапів навчального циклу у студентів, що здобувають вищу технічну освіту. Від навчальних переваг студента до методики успішної навчальної взаємодії в системі студент-навчальне середовище-викладач. Features learning and opportunities on-line learning process in a virtual environment on a platform Moodle. Features educational styles of students in the context of the theory D.Kolb. Analysis of learning styles and stages of the learning cycle of the students at the Technical University. From the educational benefits of student to successful methods of interaction in the learning environment, student-teacher.Item Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Бущак, ГалинаВпровадження тесту, як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу, процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. Розробка якісного тесту це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі при цьому не втративши його вимірювальних функцій. Implementation of the test as a tool for measuring educational progress of students and the learning process, a complicated process and requires very serious preparatory stage. Development of quality testing is a science, which must adapt to the needs of current and final control in school while not losing its measurement functions.