Електронний архів
Національного університету "Львівська політехніка"
Архів зберігає опубліковані наукові матеріали переважно працівників Університету. Також доступна можливість "самоархівування". Працює з 2007 року

Communities in DSpace
Select a community to browse its collections.
- Розміщені раніше опубліковані наукові праці зареєстрованих користувачів
- Фонд містить електронні матеріали, що були опубліковані працівниками Львівської політехніки
- Кваліфікаційна робота бакалавра або магістра є невід’ємною частиною атестації випускника вищого навчального закладу. Тут представлені повнотекстові версії робіт
- У фонді містяться документи, що були передані установами-партнерами
Recent Submissions
Формування стратегії соціально економічного розвитку підприємницьких структур в Україні
(Національний університет «Львівська політехніка», 2025) Штангрет, А. М. (упорядник); Національний університет «Львівська політехніка»
Для учнівської та студентської молоді, аспірантів, здобувачів, науковців, викладачів вузів, державних службовців, практичних працівників та всіх, хто цікавиться питаннями соціально-економічного розвитку підприємницьких структур в Україні. Рекомендовано до друку Вченою радою Інститут поліграфії та медійних технологій Національного університету «Львівська політехніка» (протокол №3 від 20.11.2025 р.)
Нестабільність середовища функціонування як фактор фінансових ризиків для підприємства
(Видавництво Львівської політехніки, 2024-12-20) Пасінович, І. І.; Гутак, В. М.; Перетятко, Л. А.; Pasinovych, I. I.; Hutak, V. M.; Peretiatko, L. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський державний університет безпеки життєдіяльності; Lviv Polytechnic National University; Lviv Polytechnic National University; Lviv State University of Life Safety
У статті досліджено теоретичні аспекти ризику підприємства, який є наслідком не-
стабільності середовища функціонування. Узагальнено елементи ризику, зокрема й фі-
нансового. Наведено основні види зовнішніх і внутрішніх фінансових ризиків та вказано,
як їхні наслідки відображаються у фінансовій звітності підприємства. Розмежовано по-
няття економічного і фінансового ризику, виходячи з визначених у НП(С)БО 1 видів
діяльності підприємства. Автори дійшли висновку, що фінансовий ризик може бути і
похідним від ризику економічного чи інвестиційного, і самостійним видом ризику, який
виникає в разі здійснення підприємством фінансової діяльності. Акцентовано, що не-
стабільність середовища функціонування призводить до проявів небезпеки, до яких від-
несено невизначеність, непевність, загрозу і випадковість.
Рекомендації з імплементування інструментів штучного інтелекту в управління ТОВ “ТРЕЙДУКРСЕРВІС” при виході на іноземні ринки
(Видавництво Львівської політехніки, 2024-12-20) Петришин, Н. Я.; Подра, О. П.; Новицька, С. Я.; Petryshyn, N. Ya.; Podra, O. P.; Novytska, S. Ya.; Національний університет “Львівська політехніка”; Національний університет “Львівська політехніка”; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University; Lviv Polytechnic National University; Lviv Polytechnic National University
Розглянуто інструменти на основі штучного інтелекту (ШІ) та можливість їхнього
застосування в управлінні діяльністю підприємства при виході на іноземні ринки. Авто-
рами досліджуються інструменти штучного інтелекту та виокремлюється їхня доціль-
ність в управлінні підприємством при виході на іноземні ринки, а також ключові аспекти
їхнього імплементування у практичній діяльності підприємства, зокрема ТОВ “ТредУкр-
Сервіс”. У статті також виділяються основні сектори застосування систем штучного ін-
телекту в процесі виходу на іноземні ринки, наводяться ключові їхні переваги та недо-
ліки, а також виокремлюються проблеми, з якими може зустрітися підприємство в про-
цесі впровадження та реалізації інструментів штучного інтелекту в управлінні ТОВ
“ТрейдУкрСервіс” при виході на іноземні ринки. Окрім цього, в статті надано рекомен-
дації щодо якісного та максимально ефективного імплементування інструментів на ос-
нові ШІ в управління підприємством при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності.
Роль інтеграційних стратегій у розширенні бізнесу та створенні ланцюгів вартості
(Видавництво Львівської політехніки, 2024-12-20) Миськів, Г. В.; Тагієв, Є. А.; Myskiv, G. V.; Tahiyev, Ye. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University; Lviv Polytechnic National University
У статті досліджено сутність та види інтеграційних стратегій, що використовують
підприємства для досягнення конкурентних переваг з метою розширення бізнесу та збіль-
шення ринкової частки. З точки зору теоретичного аналізу, розглянуто та систематизо-
вано основні характеристики вертикальної, горизонтальної та конгломератної інтеграції.
Особливу увагу приділено перевагам і недолікам означених інтеграційних стратегій, а та-
кож сучасним умовам, які спонукають компанії до прийняття рішень про інтеграцію.
Практичні аспекти розширення бізнесу через інтеграцію показують, як такі стратегії
сприяють оптимізації ресурсів, зниженню витрат і покращенню якості продуктів та по-
слуг. Підкреслено важливість адаптації підприємств до динамічного бізнес-середовища та
необхідність ефективного управління інтеграційними процесами для створення стійких
ланцюгів вартості. Автори доходять висновку, що стратегічна інтеграція процесів, систем
і функцій буде залишатися основою сталого зростання та успіху підприємств на ринку,
зважаючи на постійний розвиток бізнес-ландшафту.
Smm-стратегія, як дієвий інструмент прискорення бізнесу
(Видавництво Львівської політехніки, 2024-12-20) Коваль, З. О.; Ткаченко, А. Д.; Koval, Z. O.; Tkachenko, A. D.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
Розглянуто особливості, переваги і недоліки застосування SMM-стратегії підпри-
ємств у визначених умовах та ситуаціях. Досліджено ймовірність реалізації підприємст-
вом своїх можливостей за різних типів SMM-стратегії. Запропоновано критерії оціню-
вання та вибору SMM-стратегій, які доцільно застосовувати в умовах невизначеності та
швидкозмінності зовнішнього середовища. Виділено етапи розроблення SMM-стратегії, а
також сформовано методику оцінювання ефективності SMM-стратегій підприємств за
параметрами результативності, доцільності, надійності та динамічності, адаптивності і
витратності, конкурентоздатності та унікальності тощо. Застосування запропонованої
методики дасть змогу налагодити стійкі, взаємовигідні та надійні взаємозв’язки підпри-
ємств із споживачами у складних умовах сьогодення.