Електронний архів

Національного університету "Львівська політехніка"

Архів зберігає опубліковані наукові матеріали переважно працівників Університету. Також доступна можливість "самоархівування". Працює з 2007 року

 

Communities in DSpace

Select a community to browse its collections.

Now showing 1 - 4 of 4

Recent Submissions

Item
Формування стратегії соціально економічного розвитку підприємницьких структур в Україні
(Національний університет «Львівська політехніка», 2025) Штангрет, А. М. (упорядник); Національний університет «Львівська політехніка»
Для учнівської та студентської молоді, аспірантів, здобувачів, науковців, викладачів вузів, державних службовців, практичних працівників та всіх, хто цікавиться питаннями соціально-економічного розвитку підприємницьких структур в Україні. Рекомендовано до друку Вченою радою Інститут поліграфії та медійних технологій Національного університету «Львівська політехніка» (протокол №3 від 20.11.2025 р.)
Item
Нестабільність середовища функціонування як фактор фінансових ризиків для підприємства
(Видавництво Львівської політехніки, 2024-12-20) Пасінович, І. І.; Гутак, В. М.; Перетятко, Л. А.; Pasinovych, I. I.; Hutak, V. M.; Peretiatko, L. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський державний університет безпеки життєдіяльності; Lviv Polytechnic National University; Lviv Polytechnic National University; Lviv State University of Life Safety
У статті досліджено теоретичні аспекти ризику підприємства, який є наслідком не- стабільності середовища функціонування. Узагальнено елементи ризику, зокрема й фі- нансового. Наведено основні види зовнішніх і внутрішніх фінансових ризиків та вказано, як їхні наслідки відображаються у фінансовій звітності підприємства. Розмежовано по- няття економічного і фінансового ризику, виходячи з визначених у НП(С)БО 1 видів діяльності підприємства. Автори дійшли висновку, що фінансовий ризик може бути і похідним від ризику економічного чи інвестиційного, і самостійним видом ризику, який виникає в разі здійснення підприємством фінансової діяльності. Акцентовано, що не- стабільність середовища функціонування призводить до проявів небезпеки, до яких від- несено невизначеність, непевність, загрозу і випадковість.
Item
Рекомендації з імплементування інструментів штучного інтелекту в управління ТОВ “ТРЕЙДУКРСЕРВІС” при виході на іноземні ринки
(Видавництво Львівської політехніки, 2024-12-20) Петришин, Н. Я.; Подра, О. П.; Новицька, С. Я.; Petryshyn, N. Ya.; Podra, O. P.; Novytska, S. Ya.; Національний університет “Львівська політехніка”; Національний університет “Львівська політехніка”; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University; Lviv Polytechnic National University; Lviv Polytechnic National University
Розглянуто інструменти на основі штучного інтелекту (ШІ) та можливість їхнього застосування в управлінні діяльністю підприємства при виході на іноземні ринки. Авто- рами досліджуються інструменти штучного інтелекту та виокремлюється їхня доціль- ність в управлінні підприємством при виході на іноземні ринки, а також ключові аспекти їхнього імплементування у практичній діяльності підприємства, зокрема ТОВ “ТредУкр- Сервіс”. У статті також виділяються основні сектори застосування систем штучного ін- телекту в процесі виходу на іноземні ринки, наводяться ключові їхні переваги та недо- ліки, а також виокремлюються проблеми, з якими може зустрітися підприємство в про- цесі впровадження та реалізації інструментів штучного інтелекту в управлінні ТОВ “ТрейдУкрСервіс” при виході на іноземні ринки. Окрім цього, в статті надано рекомен- дації щодо якісного та максимально ефективного імплементування інструментів на ос- нові ШІ в управління підприємством при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності.
Item
Роль інтеграційних стратегій у розширенні бізнесу та створенні ланцюгів вартості
(Видавництво Львівської політехніки, 2024-12-20) Миськів, Г. В.; Тагієв, Є. А.; Myskiv, G. V.; Tahiyev, Ye. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University; Lviv Polytechnic National University
У статті досліджено сутність та види інтеграційних стратегій, що використовують підприємства для досягнення конкурентних переваг з метою розширення бізнесу та збіль- шення ринкової частки. З точки зору теоретичного аналізу, розглянуто та систематизо- вано основні характеристики вертикальної, горизонтальної та конгломератної інтеграції. Особливу увагу приділено перевагам і недолікам означених інтеграційних стратегій, а та- кож сучасним умовам, які спонукають компанії до прийняття рішень про інтеграцію. Практичні аспекти розширення бізнесу через інтеграцію показують, як такі стратегії сприяють оптимізації ресурсів, зниженню витрат і покращенню якості продуктів та по- слуг. Підкреслено важливість адаптації підприємств до динамічного бізнес-середовища та необхідність ефективного управління інтеграційними процесами для створення стійких ланцюгів вартості. Автори доходять висновку, що стратегічна інтеграція процесів, систем і функцій буде залишатися основою сталого зростання та успіху підприємств на ринку, зважаючи на постійний розвиток бізнес-ландшафту.
Item
Smm-стратегія, як дієвий інструмент прискорення бізнесу
(Видавництво Львівської політехніки, 2024-12-20) Коваль, З. О.; Ткаченко, А. Д.; Koval, Z. O.; Tkachenko, A. D.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
Розглянуто особливості, переваги і недоліки застосування SMM-стратегії підпри- ємств у визначених умовах та ситуаціях. Досліджено ймовірність реалізації підприємст- вом своїх можливостей за різних типів SMM-стратегії. Запропоновано критерії оціню- вання та вибору SMM-стратегій, які доцільно застосовувати в умовах невизначеності та швидкозмінності зовнішнього середовища. Виділено етапи розроблення SMM-стратегії, а також сформовано методику оцінювання ефективності SMM-стратегій підприємств за параметрами результативності, доцільності, надійності та динамічності, адаптивності і витратності, конкурентоздатності та унікальності тощо. Застосування запропонованої методики дасть змогу налагодити стійкі, взаємовигідні та надійні взаємозв’язки підпри- ємств із споживачами у складних умовах сьогодення.