Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтернет як комунікаційний інструмент на службі вищих освітніх закладів – перспектива для освітніх ринків Польщі та України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Кісьолек, А.; Карий, О.; Кобіс, П.; Прокопенко, О.; Kisiołek, A.; Karyy, O.; Kobis, P.; Prokopenko, O.; Великопольська соціально-економічна вища школа в м. Шьрода-Вєлькопольська; Національний університет “Львівська політехніка”; Політехніка Ченстоховська; Сумський державний університет; Wielkopolska Higher School of Social Sciences and Economics in Środa Wielkopolska; Lviv Polytechnic National University; Częstochowa University of Technology; Sumy State University
    Ринок освіти на сьогодні змушує ВОЗ активно працювати в сфері управління маркетингом. З цього боку роль Інтернету є інструментальною. У статті подано окремі результати дослідження використання Інтернету у загальній маркетинговій діяльності ВОЗ Польщі та України. Результати, що збігаються в обох країнах, вказують на важливість та маркетинговий потенціал веб-простору, а відмінності, пов’язані зі сприйняттям цього середовища серед респондентів двох країн, не повинні розглядатися як ознаки різно- манітних тенденцій. Істотніші розбіжності можна простежити щодо конкретних маркетингових заходів в Інтернеті, які можуть стати предметом окремого дослідження.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтелектуалізація інтернет-середовища та новий інструментарій для дослідження споживчого попиту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Корольков, В. В.; Литвин, К. В.; Запорізький національний технічний університет
    Проводиться аналіз етапів розвитку Інтернет середовища. Доводиться що акцент розвитку зміщується в бік накопичення знань та трансформації протоколів прикладного рівня шляхом інтелектуалізації і створення нового інструментарію для дослідження Інтернет транзакцій. Проводиться аналіз традиційних методів вивчення попиту. Визначаються умови підвищення адекватності визначення споживчого попиту шляхом використання нових можливостей аналізу транзакцій споживачів в Інтернет середовищі. Розглядаються нові можливості використання пошукових дій за допомогою апарата гугл-аналітик.
  • Thumbnail Image
    Item
    Online marketing of higher education institutions of Poland and the Ukraine in the light of research
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Кисьолек, А.; Карий, О.; Прокопенко, О.; Національний університет “Львівська політехніка”; Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая; Wielkopolska Higher School of Social Sciences and Economics in Środa Wielkopolska (Poland)
    Процес цифрової трансформації маркетингу має вплив на кожну організацію, яка функціонує на ринку. Особливий статус серед них займають вищі освітні заклади, клієнти яких представлені цифровим поколінням. У статті викладені результати досліджень, присвячених використанню інтернету у маркетингових цілях, зокрема онлайн-рекламі, вищими освітніми закладами Польщі та України. За результатами дослідження, однією з домінуючих форм електронної реклами є різні форми візуалізації, особливо в форматі відео. Вищі освітні заклади вважають соціальні медіа надзвичайно важливою сферою маркетингової діяльності і електронне таргетування, як правило, здійснюється з використанням геолокації та демографічного націлювання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Світові тенденції використання інструментів Інтернет-маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Угольков, Є. О.; Ugolkov, Ye.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University
    У цій статті проведено огляд досліджень відомих світових компаній у сфері реклами та маркетингу, які проводять аналіз тенденцій використання інструментів Інтернет-маркетингу у сучасному динамічному середовищі. Розглянуті такі інструменти як оптимізація пошукових машин, платна реклама, контент-маркетинг, email-розсилки, а також просування у соціальних мережах. Зазначено, що контент-маркетинг відіграє все більшу роль у функціонуванні кожного інструмента, а також являє собою неза- лежний інструмент подачі на інтернет-ресурсі ключової інформації потенційному клієнтові. На основі проведеного огляду розроблено висновки та рекомендації щодо використання інструментів інтернет-маркетингу у майбутньому періоді. Стаття ґрунтується на аналізі численних літературних джерел практиків інтернет-маркетингу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Просування товарів на міжнародні ринки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Горбаль, Н. І.; Гошовська, О. В.; Садловська, Г. І.
    Розглянуто сутність, інструменти просування товару, рекомендації щодо управління ним, зокрема, формування стратегії просування. Проаналізовано особливості та тенденції розвитку методів просування в Україні та світі. Серед інших методів просування товарів вітчизняним підприємствам рекомендована подальша активізація просування через Інтернет, що сьогодні є дуже перспективним. In the article the essence of product promotion, its tools, recommendations for management, including the promotion strategy formation, are researched. The features and trends of promotion in Ukraine and abroad are analyzed. Among other methods of promotion further activation of promotion via the Internet, which is currently the most promising, is recommended for domestic enterprises. Promotion refers to raising customer awareness of a product or brand, generating sales, and creating brand loyalty. Promotional mix consist of personal selling, advertising, sales promotion, direct marketing, and publicity. A promotional mix specifies how much attention to pay to each of the five factors, and how much money to budget. The purpose of a promotion and thus its promotional plan can have a wide range, including: sales increases, new product acceptance, creation of brand equity, positioning, competitive retaliations, or creation of a corporate image. In Ukraine in terms of political and economic crisis, stagnation in trade, very low purchasing power, there is a need to enhance the efficiency of products’ promotion in domestic and international markets, taking into account the peculiarities of their development. Effective promotion requires careful planning and budgeting, analyzing specifics, methods of promotion in Ukraine and abroad. To enhance efficiency of promotion a clear strategy and comprehensive use of all elements of marketing communications are required. Trends of marketing communications in Ukraine in 2015 are: 1) overall revitalization of the market; 2) narrowing of the market of classic media; 3) reduction of budgets for external communications while maintaining the costs for internal ones; 4) growth of spending on online promotion, mass advertising, exhibitions and loyalty programs and decrease in PR, branding, upgrading products, direct mail and loyalty of staff; 5) increasing importance of strategic planning of promotion, which indicates increased uncertainty of environment; 6) increase in demand for consulting, crisis communications, GR, projects with opinion leaders; growth in costs and the slump of demand for multimedia content for special events; 7) enhancing of communication activity of major national manufacturers. There are many methods of promotion, and the results of our analysis enable to recommend domestic enterprises further activation of marketing communications through the Internet, which is currently the most promising in terms of efficiency. Ukrainian enterprises should incorporate in their promotion activities the experience of developed countries – systematic management of the promotion, usage of innovative and advanced methods, taking into account the characteristics of the international environment.
  • Thumbnail Image
    Item
    Relationship of competitiveness of entrepreneurship and internet-marketing
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Naumik-Gladka, К.; Ptashchenko, O.
    In the presented article the authors analyze the current state of the formation of the information economy in Ukraine, make grounded conclusions regarding the submitted questions. Also, the authors identify the relationship of information space with the appearance of new communication tools in marketing. Internet marketing now is the such kind of communication tool. Internet Marketing is primarily providing consumers with an opportunity to receive information about products. Any potential customer can use the Internet to get information about the product and buy it. However, if there is no information about a product, or he did not find it, then most likely he will buy another product from a competitor. The usage of internet marketing methods is aimed at saving money (on sales staff salary and advertising), as well as the expansion of the company (the transition from the local market at the national and international market). The usage of new marketing tools of Internet marketing will provide an opportunity to improve the efficiency of doing business on the Internet, that is to reduce production costs, to make more effective marketing research, to automate the process of sale and purchase and informing the customers, to conduct market analysis, to increase process communication link between buyers and sellers. Проаналізовано сучасний стан формування інформаційної економіки в Україні, зроблено обґрунтовані висновки щодо розгляду поданого питання. Також автори виокремлено взаємозв’язок розвитку інформаційного простору з появою новітніх комунікаційних інструментів у маркетингу. Таким комунікаційним інструментом сьогодні є інтернет-маркетинг. Інтернет-маркетинг передовсім надає споживачеві можливість отримати інформацію про товари. Будь-який потенційний споживач може, використовуючи Інтернет, отримати інформацію про товар, а також купити його. Хоча, якщо там не буде інформації про один товар, або він її не знайде, то, швидше за все він придбає інший товар у конкурента. Застосування методів інтернет-маркетингу націлене на економію коштів (на заробітній платі працівників відділів продажів і на рекламі), а також на розширення діяльності компаній (перехід з локального ринку на національний та міжнародний ринок).
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження системи організаційних заходів з формування інформаційного образу ВНЗ
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Пелещишин, Андрій; Корж, Роман; Трач, Ольга
    Розглянуто методи та засоби реалізації заходів та етапів формування цілісного інформаційного образу вищого навчального закладу, а саме таких етапів: планування входження в генератори, підготовка інформаційного ресурсу, входження в генератори, стаціонарна інформаційна діяльність, комплексна верифікація результатів. Описано цикли та алгоритм, що є ключовими для якісного та ефективного виконання робіт підрозділами для формування інформаційного образу ВНЗ. In the article the methods and means of implementing measures and stages of building a single information image of the university, namely the following steps: planning entry into the generators, training information resource, entering the generators, stationary information activities, comprehensive verification of the results. Describes the cycles and the algorithm that are key to qualitative and effective execution of work units for forming the information image of the university.