Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 13
  • Thumbnail Image
    Item
    Регламентація процесу подання Львівської політехніки у WWW шляхом розміщення новинного інформаційного наповнення на офіційному веб-сайті університету
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Березко, Олександр; Жежнич, Павло; Левченко, Олександр; Зуб, Христина; Berezko, Oleksandr; Zhezhnych, Pavlo; Levchenko, Oleksandr; Zub, Khrystyna; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано новинне інформаційне наповнення офіційного веб-сайта Львівської політехніки та можливостей промоції новин у його межах. Запропоновано критерії для ранжування новин за важливістю та принципи їхнього розміщення на головній сторінці.
  • Thumbnail Image
    Item
    Актуалізація концепції веб-сайту Львівської політехніки: адаптивний дизайн та розподілене управління інформаційним наповненням
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Березко, Олександр; Жежнич, Павло; Зуб, Христина; Ковалик, Лілія; Berezko, Oleksandr; Zhezhnych, Pavlo; Zub, Khrystyna; Kovalyk, Liliya; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті обґрунтовано важливість адаптивного дизайну для веб-сайтів університетів та описано актуалізацію концепції веб-сайта Львівської політехніки з цього погляду, а також новий розподілений підхід до управління інформаційним наповненням.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування та оцінювання “лійки конверсії” веб-сайта та блогу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Беспалюк, Х. М.; Глянцева, О. І.
    Детально розглянуто окремі питання, пов’язані з формуванням “лійки продаж” в Інтернеті, виділено поняття “лійка конверсії”, яке доцільно вживати за умови, коли коефіцієнт конверсії визнається на кожному етапі, виділеному у “лійці продаж” та його особливості. Виокремлено основні етапи “лійки продажу”, наведено основні рекомендації, які можна використовувати організаціям на практиці з метою збільшення конверсії на кожній сходинці “лійки продаж”, представлено основні функціональні можливості ресурсу SimilarWeb у сфері надання відкритих статистичних даних з функціонування окремих веб-сайтів (ранг трафіку, середній час перебування на сайті, показник відмов, розподіл трафіку по країнах, джерела трафіку, основні ключові слова та конкуренти), на основі яких робляться попередні висновки про ефективність конкретного ресурсу та його основних конкурентів. The article shows that the particular importance of increased competition gets use of all marketing tools, including electronic. The attention is paid to features of estimating the effectiveness of email marketing which are depending on the industry and the specifics of this stage is modified only depending on the ultimate goal and the type of resource as opposed to implementation and maintenance. Certain issues related to the formation of “swearing sale” online are considered in details. Based on a thorough analysis of the literature the concept of “conversion funnel” is identified. That term that is appropriate to use when the conversion rate at every stage, dedicated to the “funnel sale” and its features is recognized. The main stages of the “sales funnel” which is typical for email marketing are determined. The “sales funnel” are improved to the “hourglass sale” due to the addition of the stages in the customer loyalty formation. The basic recommendations that organizations can use in practice in order to increase conversions on each rung of the “sales funnel” are listed. Using the proposed measures, as practice shows, are essential for companies, for whom the Internet is the only one way to promote their products, and for which it is an additional platform for sales and promotion as well. The basic functionality of the SimilarWeb are introduced. It is the public statistics resource in the operation of specific websites (rank traffic, average time on site, bounce rate, traffic distribution by country, traffic sources, main keywords and competitors) on which are made preliminary conclusions about the effectiveness of a particular resource and its major competitors. The applied aspects of evaluation of the “conversion funnel” are considered as an examples on the current website http://www.shoester.com.ua/ and blog http://kosholka.blogspot.com/: characteristic stages are selected; conversion are calculated (rate of the operations closure) for each phase; specific recommendations for discovered webservices are proposed which are aim to increase conversion stages. In this case stages are “bottlenecks” and its expansion will contribute to the increasing sales of the online store in the first case, and in the second – increasing the number of followers and blog views. General conclusions about the need for evaluation of the “conversion funnel” are made which could be appropriate for any Internet resource in order to improve its efficiency and achieve goals.
  • Thumbnail Image
    Item
    Система інформаційного менеджменту наукових журналів та конференцій Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Березко, О. Л.; Ткаченко, В. С.
    Проаналізовано сучасні підходи до інформаційного менеджменту наукових журналів та конференцій, а також розглянуто особливості онлайн-системи Львівської політехніки, реалізованої для таких потреб за допомогою CMS Drupal. In this paper we analyse modern approaches to conference and journal information management as well as consider the features of online system of Lviv Polytechnic National University built for this purpose with CMS Drupal.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційне моделювання консолідованого ресурсу офісної документації ПАТ «Іскра»
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Голощук, Р. О.; Москалюк, Ю. О.
    Обґрунтовано важливість комп’ютерних засобів та технологій систем управління контентом під час роботи з офісними документами. Запропоновано створити базу даних офісної документації, використовуючи продукт вільного програмого забезпечення MySQL. Також розглянуто важливу роль створення веб-сайту компанії, що надає інформаційні ресурси для користувачів. Дослідження присвячене побудові ефективної інформаційної системи з консолідованими документними даними та використанню її незалежно від місцезнаходження працівника. Дослідження надасть змогу забезпечити точні та достатні рекомендації щодо створення інформаційної системи так, щоб вона була успішно впроваджена та сприяла підвищенню ефективності діяльності організації. The relevance of computer facilities and content management system techniques while working with the office documents is discussed and their creation by designing a database for the office documentation using an MySQL open-source software product is proposed in this article. Also, the importance of creation of Internet web-site to provide to company`s information resources for users is considered. The research is devoted to the problem of creating an effective information system with consolidated document`s data and using it regardless of the employee`s current location. The research should help provide more precise and adequate recommendations for the design of information system so that this system can be implemented successfully and contribute to improvements in organizational effectiveness.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальна модель ресурсу для організації туристичних подорожей
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Волощак, О. В.; Марковець, О. В.
    Проаналізовано необхідність впровадження сучасних інформаційних технологій для ефективності роботи як кожного туроператора окремо, так і усього туристичного бізнесу загалом. The article analyzes the need for the introduction of modern information technologies for effective performance of a tour operator and the whole tourism business in general.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проектування системи автоматизації процесу Seo-оптимізації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Басюк, Т.
    Проаналізовано передумови виникнення процесу seo-оптимізації, описано основні види послуг, які надаються підприємствами із просування інтернет-ресурсів та проаналізовано основні етапи роботи оптимізаторів. Обґрунтовано методологічні засади побудови автоматизованої системи Seo-оптимізації та сформульовано висновки щодо можливості її проектування із використанням сучасних технологій програмування. This paper analyzes the background of the process of SEO-optimization, carried description of the main types of services provided to businesses with promotion of internet resources and analyzes the main stages of SEO. The methodological basis for building an automated system optimization and Seo-formulated conclusions on the possibility of its design using modern programming technologies.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз та обґрунтування вибору методів дослідження інформаційного продукту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Вовк, О. Б.
    Розглянуто методи дослідження інформаційного продукту, методи аналізу його показників, методи прогнозування майбутніх станів інформаційного продукту, окреслено основні складності, що виникають при цьому. The article deals with methods of research of an information product, methods of analysis of its performances, methods of forecasting future states of an information product, outlines the major complexities involved in this.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз позиції та перспектив позиціонування Львівської політехніки у вебометричному рейтингові університетів світу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Березко, О. Л.; Жежнич, П. І.; Пастух, О. А.
    Проаналізовано вебометричний рейтинг університетів світу та правила його формування, позицію Національного університету “Львівська політехніка” у цьому рейтингу, а також перспективи позиціонування університетів. In this paper the Webometrics Ranking of World’s Universities and the position of Lviv Polytechnic National University in this ranking were analysed as well as universities’ positions improvement.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проектування системи підтримки прийняття рішень виборця у вигляді веб-сайта
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Верес, О. М.; Кушнірецька, І. І.
    Охарактеризовано роботу системи підтримки прийняття рішень для виборця у вигляді веб-сайта. Описано принципи функціонування СППР для виборця за класифікаційним підходом. Показано процес розроблення системи контролю та керування правами доступу для користувачів веб-сайта. This general description of the decision support system fo the voter as a We site We describe the principles of the DSS to the voter through the use of classification approach. Shows the process of development control and rights management for users of the Web site.