Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 26
  • Thumbnail Image
    Item
    Методологічне та інвестиційне забезпечення розвитку інноваційного потенціалу промислових підприємств
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Петрович, Й. М.; Новаківський, І. І.; Petrovych, Y.; Novakivskyi, I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Висвітлено проблеми розвитку інноваційного потенціалу промислових підприємств як теоретичного, так і практичного спрямування. Основну увагу зосереджено на розумінні сутності та на змістовому наповненні поняття “інноваційний потенціал промислового підприємства”. Розроблено стратегічну карту розвитку інноваційного потенціалу промислових підприємств з метою зорієнтувати їх менеджмент на розроблення і реалізацію стратегічних, тактичних і оперативних програм і проєктів та відповідних заходів, які спрямовані на модернізацію діючих виробництв. Обґрунтування запропонованої стратегії розвитку інноваційного потенціалу підкріплено результатами наведеного ретроспективного аналізу статистичних даних щодо організування інноваційної діяльності в Україні за 2000–2020 рр. Зроблено висновок, що вибір правильної стратегії інноваційного розвитку промисловості України стане рушійною силою прискореного розвитку національного господарства в умовах пришвидшеного науково-технічного прогресу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Загальна характеристика показників оцінювання ефективності інноваційної діяльності машинобудівних підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Костевко, В. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Здійснено теоретичне обґрунтування проблемних аспектів в інноваційній сфері, визначення основних методологічних понять оцінювання, дослідження зарубіжних методик та підходів оцінювання, збільшений аналіз стану та перспектив машинобудівної промисловості України, а також виділення основних показників оцінювання інноваційного розвитку в машинобудуванні, що сприятиме уточненню та логічному узагальненню основних теоретичних положень щодо оцінювання ефективності інноваційної діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    The effectiveness of the public services co-production process – results of a systematic literature review
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-28) Kozak, A.; University of Economics in Katowice
    Nowadays co-production is seen as a valuable route to public service reform and to the planning and delivery of effective public services, which is gaining increasing attention. Despite this our understanding of co-production is limited and we still have a lot to learn about how and why coproduction works (and does not). Therefore there is a need to improve knowledge and ability to use co-production successfully. One of the unclear issues are the conditions under which co-production will most likely be effective and how important is trust in this context. This research gap was accepted as a research problem in the article. The main goal was to find answers to two research questions. First, what factors influence the effectiveness of the coproduction of public services process? Second, what is the place and role of trust among the factors conditioning the effectiveness of the co-production process? The research was carried out using the systematic literature review and then the word cloud technique as a visualization of word frequency in a given text. As a result of the study, six key conditions for the effectiveness of the service co-production process were identified. One of them is trust, which also affects other factors, however, this is not the most important condition of effectiveness among those indicated in the literature.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження глобального ринку логістичних послуг: світові тенденції та вплив на Україну
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Шандрівська, О. Є.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Національний університет “Львівська політехніка”; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Досліджено стан глобального ринку логістичних послуг, проаналізовано глобальні витрати на логістику та доходи 3PL-операторів у 2016 р. у регіональному розрізі, стан ринку логістичних послуг країн, які демонструють найвищі темпи зростання, в т.ч. структура ринку 3PL-операторів у США, виявлені чинники розвитку логістичного середовища у країнах з розвинутою економікою та країнах з економікою, що розвивається. Наведено екон омічні показники результатів функціонування ринку логістичних послуг за країнами Євразії. Проведено аналіз основних інноваційних технологій технічного, технологічного та іншого спрямування, які мають найбільший потенціал для підвищення ефективності бізнесу, серед яких є поширення автоматизації та робототехніки, застосування логістичних технологій на основі інтелектуального програмного забезпечення посилення спеціалізації та прибутковості у нішах ринку логістичних послуг.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Кіндій, М. В.; Гринів, Н. Т.; Білоконний, І. О.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано доцільність персоналізованого використання та масштабування сучасних PR-заходів вітчизняними та зарубіжними підприємствами. Доведено, що реалі- зація PR-заходів практично неможлива без участі ЗМІ та мережі Інтернет, що оперативно доносять інформацію до громадськості. На прикладі компаній-гігантів, а також середнього бізнесу проведено аналіз та виявлено причини неефективного використання цього механізму та визначено світові тенденції в PR. Визначено, що найефективнішою є PR-кампанія, в якій застосовується комплексне системне використання всіх PR- інструментів, що дає змогу персоналізувати вплив PR-заходів на контактні аудиторії для привернення їхньої уваги або створення власного іміджу підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Біловодська, О. А.; Сигида, Л. О.
    Проаналізовано існуючі підходи до формування систем управління та запропоновано управляти маркетинговою політикою розподілу за принципами 5Р-4S-5C. Визначено, що ефективність маркетингової політики розподілу можна визначати на основі показників, які доцільно об’єднати в такі групи: показники визначення частки ринку підприємства, показники визначення прибутковості збутової діяльності, показники визначення ефективності збутових витрат, показники визначення товарних запасів та показники визначення рівня обслуговування. The existing approaches to management systems formation are analyzed. It is proposed to manage marketing distribution policy according to the principles of the 5P-4S-5C. It is determined that the effectiveness of marketing distribution policy can be defined on the basis of indicators that can be combined in the following groups: market share indicators, indicators of sales activities profitability, indicators of marketing costs effectiveness, indicators of inventory and indicators of service.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальна модель моніторингу економічних показників результативності підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Рябкова, О. В.
    Обґрунтовано актуальність та необхідність розвитку концептуальних положень моніторингу економічних показників результативності підприємства. Розкрито зміст і сутність складових елементів системи моніторингу економічних показників результативності підприємства, а саме: принципи, суб’єкти, об’єкти, мета, обмеження, засоби, функції моніторингу. Запропонована концептуальна модель формує концептуальну базу використання такої системи з метою інформаційно-аналітичного забезпечення управління функціонуванням підприємства. The actuality and the necessity of development of the conceptual provisions of economic indicators monitoring of the enterprise effectiveness are reasonable in the article. The content and the essence of constituent elements of the monitoring system of economic indicators of the enterprise effectiveness are exposed, namely: principles, subjects, objects, aim, limitation, facilities, monitoring functions. The monitoring principles are the substantive conceptual provisions, the essential element of the monitoring system of economic indicators of the enterprise activity, adherence to which will afford ground for creating facilities for unimpaired and effective operation of the monitoring system of economic indicators of the enterprise effectiveness, will ensure the tasks performance and implementation of monitoring functions. The subjects of monitoring of economic indicators of the enterprise effectiveness are the parties interested in the effective activity of the enterprises, namely proprietors, top-managers, professional employees of the enterprise. The object of monitoring of economic indicators of the enterprise effectiveness is the system of economic indicators of the enterprise effectiveness. The aim of monitoring of indicators of the enterprise effectiveness is the periodic tracking of the enterprise activity indicators, directed to the early detection and previous prevention of the problems and also the deviation from the criteria-based values. The functions of monitoring of economic indicators of the enterprise effectiveness co-operate with the constituents of the monitoring system and are directed on to the solution of the monitoring tasks, what determine the aim of this process. The necessary elements of the functioning monitoring system of the economic indicators of the enterprise effectiveness are the informational and methodological support, soft hardware, organization support and human resourcing. The most essential means of the monitoring of the enterprise effectiveness performance indicators is the system of indicators, which contains a set of indicators characterizing the enterprise business processes indicators, which are the fundamental factors for the creation of the enterprise added value. In accordance with the stages of technological process of the indicators effectiveness monitoring the whole complex of monitoring methods can be systematized in such groups of methods: tracking methods, estimating methods, forecasting methods and data service methods. During the performance of monitoring of the economic indicators effectiveness of the enterprise, it is necessary to take into account the organizational, financial, informational, technical and human resources limitations. Offered conceptual model forms the conceptual basis for the usage of such system aimed to provide the informational support and analytical procurement of enterprise management operation.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інструментальні засоби в управлінні ефективністю машинобудівних підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Жигало, І. І.
    Розглянуто сучасний інструментарій в управлінні машинобудівними підприємствами національної економіки. Проаналізовано теоретичний базис, аналітичні можливості та методики інструментальних засобів у встановленні рівня ефективності діяльності підприємств машинобудівної галузі. Досліджено адекватність використовуваних інструментальних засобів для забезпечення належного рівня ефективного управління вітчизняними машинобудівними підприємствами в умовах трансформацій національної економіки. Сформовано окремі аспекти розвитку інструментальних засобів для надання адаптивності економічному інструментарію в управлінських системах. The modern tools of machine-building enterprises in the management of the national economy. Theoretical basis, analytical capabilities and methodology tools in establishing the level of efficiency of the machine-building industry. Investigated the adequacy of the tools used to ensure an adequate level of effective management of domestic machine-building enterprises in transformation of the national economy. Formed some aspects of development tools to provide adaptability of economic instruments in management systems.
  • Thumbnail Image
    Item
    Theoretical and applied principles of anticipatory management of enterprises on the basis of weak signals
    (Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2014) Kuzmin, O. Ye.; Melnyk, O. G.; Adamiv, M. Ye.
    In the article the actuality of anticipatory management of enterprises on the basis of weak signals in modern highly dynamic, uncertain and unpredictable operating conditions is grounded. The concept of anticipatory management of enterprises on the basis of weak signals by the process-structured approach is formulated. The methodology of evaluation of anticipatory management effectiveness implementation at the enterprises is characterized and the most popular results of anticipatory management fulfillment at investigated enterprises are shown.
  • Thumbnail Image
    Item
    Результативність організації в контексті маркетингу відносин
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Яновські, A. M.
    Початками вимірювання результативності варто вважати момент, коли Ф.В. Тейлор розробив свою чотирикрокову програму. Хоча окремі його тези залишаються такими ж актуальними, як і двісті років тому, сьогодні людська істота не є більше додатком до машини. Ця стаття є спробою проаналізувати стан наукових знань у контексті результативності системи маркетингу відносин, особливо беручи до уваги таланти, в сучасному їх розумінні як осіб з найвищим рівнем компетентності. Такий тип особистості є джерелом інноваційності, креатив- ності, що особливо важливо в службах маркетингу сучасних міжнародних організацій. The beginnings of effectiveness measurement should be inquired, when F.W. Taylor constructed his four step program. Although, some of his theses are as actual as two hundred years ago, today, the human being is no longer a machine appendix. This article it is the attempt to analyze the state of scientific knowledge in the context of effectiveness in the relationship marketing system, particularly taking into considerations talents, understood today as highest level competency persons. This kind of individuals is the source of innovations and creativity, what is extremely important in the marketing departments of temporary global organizations.