Browsing by Author "Бобало, Юрій Ярославович"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Комбінований (гібридний) лабораторний практикум з теорії електричних та електронних кіл, сигналів і вимірювань у комп’ютеризованій лабораторії(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Бобало, Юрій Ярославович; Стахів, Петро Григорович; Рендзіняк, Сергій Йосипович; Коруд, Василь Іванович; Гамола, Орест Євгенович; Горячко, Всеволод Іванович; Мадай, Володимир Степанович; Рижий, Тарас ІвановичНавчальний посібник містить комплекс лабораторних робіт з теорії електричних та електронних кіл, сигналів і вимірювань, які виконують у два етапи: фізичний експеримент та віртуальний експеримент. Такий підхід дає змогу поглибити здобуті теоретичні знання, набути практичних навичок роботи з технічним обладнанням. Для студентів електротехнічних та електромеханічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Item Комплексні контрольні роботи як інструмент оцінювання залишкових знань студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бобало, Юрій Ярославович; Гунькало, Алла Василівна; Загородній, Анатолій Григорович; Павлиш, Володимир АндрійовичКомплексна контрольна робота є контрольним заходом із навчальної дисципліни, який проводять з метою виявлення рівня залишкових знань студентів та контролю за якістю навчального процесу. До складу документів, які мають забезпечити об'єктивне оцінювання рівня залишкових знань студентів з навчальних дисциплін входять: робоча навчальна програма; контрольні завдання; критерії оцінювання результатів; перелік матеріалів, використання яких дозволяється під час виконання контрольних завдань ККР; дві рецензії на пакет ККР. Результати виконання ККР є предметом ретельного аналізу керівництвом університету та відповідними кафедрами з метою виявлення недоліків у підготовці фахівців, розроблення заходів щодо їх усунення.Item Управлінські впливи системи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти(2019) Бобало, Юрій Ярославович; Національний університет «Львівська політехніка»На підставі аналізу відхилень інформаційних параметрів про стан складових функцій якості від їх нормативних значень сформовано управлінські впливи, які ліквідують вказані відхилення. У роботі подано механізми реалізації цих управлінських впливів, що дозволило синтезувати замкнуту систему керування по кожній складовій функції якості. Також запропоновано порядок знаходження числового значення функції якості освітньої діяльності та якості вищої освіти.