Browsing by Author "Бойків, М. В."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Безпечна дистанція руху автомобілів у транспортних потоках з урахуванням функціонального стану водія(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Бойків, М. В.; Марій, Р. А.; Boykiv, M.; Mariy, R.; Національний університет “Львівська політехніка”Досліджено дистанцію безпеки на автомобільних дорогах залежно від рівня завантаження дороги рухом. Встановлено, що у частково зв’язаному потоці автомобілів із зменшенням дистанції безпеки швидкість руху стрімко знижується. Виявлено, що під час руху в міських умовах, де спостерігається висока щільність транспортного потоку, інтенсивність руху та перерозподіл її у просторі, дотримання дистанції безпеки водіями у таких умовах помітно позначається на їх функціональному стані.Item Безпечні режими руху транспортних засобів в умовах засліплення(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Бойків, М. В.Розглядаються результати дослідження тривалості адаптації зору водія в умовах засліплення та його вплив на безпечні режими руху у щільних транспортних потоках. Визначено, що вирішальним чинником для водія під час руху у темну пору доби є його функціональний стан, який впливає на роботу зорового аналізатора щодо адаптації і відновлення зору в умовах засліплення. Встановлено, що залежно від тривалості засліплення водія, швидкість руху засліпленого автомобіля і наступного, що рухається за ним, необхідно знизити до 30 % і більше, якщо більша початкова швидкість транспортного потоку. Також визначено, що навіть незначне засліплення водія призводить до нерівномірності руху усього транспортного потоку. In the article the results of research duration adaptation of the driver in terms of blindness and its impact on safe driving mode in dense traffic. Determined that the decisive factor for the driver when driving at night-time in terms of its functional blindness is a condition that affects the operation of the visual analyzer, to adapt and restore vision after blindness. Established that depending on the speed of the car and blinded the next, moving him, ponyzhaty safe speed should be 30 % or greater, the greater the initial velocity. Also determined that lowering speed varies depending on the functional status of drivers and even a slight glare causes uneven movement of all traffic.Item Оцінка рівня викидів СО2 автомобілями на магістральних вулицях міста Львова(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Бойків, М. В.; Аліксійчук, Л. С.; Bojkiv, M.; Aliksiichuk, L.; Національний університет “Львівська політехніка”Досліджено рівень викидів CO2 автомобілями на магістральних вулицях міста Львова залежно від розташування досліджуваної ділянки вулично-дорожньої мережі та інтенсивності руху на ній. Встановлено, що під час руху в транспортному потоці на підходах до перехресть, де спостерігаються черги автомобілів, рівень загазованості зростає і перевищує граничнодопустиму норму.